Friday, October 28, 2005

KO Kekwat (siri 2)

Haah memang aku tak nak bercakap dengan ko
sebab ko kekwat
ko kekwat sangat
aku rimas
aku benci
meluat

kenapa ko mesti jadi kekwat?
dah lama aku tahan-tahan
dah lama aku pendamkan
sekarang aku dah tak tahan
gunung berapi dah meletup
merasalah ko

yelah saper suh ko kekwat
ko kekwat sangat
ramai kawan-kawan dah tak tahan
tapi diaorang buat bodoh jer
aku dulu boleh la tahan
sekarang tidak lagi
merasalah ko

kenapa?
susah sangat ke nak merendahkan diri?
kenapa ko mesti hebat dalam segalanya?

ahh malas dah aku nak fikirkan ko
sebab ko rasa ko angel dari syurga
tapi tak sedar diri tu sekapal je dengan aku

sudahlah... ko mengingatkan aku kepada perkataan ni
h.i.p.o.k.r.i.t.
itulah ko...

1 comment:

ann nurbaya hassan said...

art.....
org kekwat ni ko jgn amik peduli sgt.....nanti ko juga bleh gila....GILA MEROYAN!!!!!pedulik kan jerrrrrr...ko pun kekwat gak!!!!!he...he....he....