Monday, June 18, 2007

Betul ke?

Betul ke kalau kita sayang seseorang itu, setiap masa kita akan ingat dia. Setiap masa kita mahu berada di samping dia. Setiap masa adalah dia.

Kalau...

Kita tak ingat dia. Kita tak berasa untuk perlu berada di samping dia setiap masa dan setiap masa bukan dia saja..

Maknanya kita tak sayang dia?

Betul ke?

17 comments:

ontahsapo said...

tak betul...

butaseni said...

betul tu nyah.kalau 9ingat mesti seseorang tu mandremkan kau hihihi

cuaca said...

begitu lah....

bunga rampai said...

Kalau kita sayang, pasti kita ingat.

Tapi tidak semestinya kita tak sayang kalau tak ingat. Setiap masa itu ada saja perkara lain yang perlu diambil kira dalam menyempurnakan hidup sebagai hambaNYA. Itu kenyataan.

Sayangkan dia tinggal-tinggalkan. Rindu bertandang bertambahlah sayang. Jauh di mata dekat di hati.

Hanya sayang pada DIA usah tinggal-tinggalkan.

Salam.

blackpurple said...

Wah..lain macam pulak entri kamu nkali ini art.. Ada apa-apa ke?

Selalunya begitulah, kalau sayang akan sentiasa diingat-ingat.. tapi tidak semestinya juga. Ikut situasi.....

artisticklytouch said...

ontahsapo:
ye ke..

butaseni:
mak kena mandrem ke nyah...nak kena mandi bunga nih

cuaca:
iye!

cik bunga rampai:
kan cik bungakan..

BP:
ada...macam-macam ada ha ha sekali sekala sentuhanseni mahu beralih arah..points noted

NezJoe said...

kita mmg selalu igt dia.
bukan 24/7.
tapi bila kita tgk/dgr/rasa benda yg boleh buat kita igt kat dia.

artisticklytouch said...

nerd:
ha...macam tu la tapi dia...mungkin dia tak tgk/dgr/rasa benda2 yang boleh mengingatkan pada aku kot

Pegawai Khalwat said...

Sayang isteri tinggal-tinggalkan.
Sayang anak tangan-tangankan.

Hang aku tak tau nak masuk kategori mana.

artisticklytouch said...

PK:
"KUANG JAAAAAAAAQQQQQQQQ!!!!!!" Jerit Rita Rudaini dalam Mistik.

Sayang aku bawak jenjalan obersea hik hik

orochi said...

salam, baru nak letak komen.
kalau sayang ditingal-tinggalkan.. hah.. baru betul.. haha..

tegezoot said...

Sah! Ang kena buatan jantan!

nUr@dDeEn said...

Er.. aku kalo sayang mesti selalu ingat. Sampai termimpi-mimpilah. Setiap saat sentiasa di hati. Sanggup berkorban apa saja [chewah]. Dan paling penting selalu berdoa utk yang tersayang. Ya, mereka adalah keluargaku. hehe

Mak Su said...

macam itu ler lebihkurang, tapi banyak tak betul jugak... eh, salam kenal ya.

sinaganaga said...

Tak betul.

Pawana Malam.. said...

hehehh...sama la kita..alahaii..tak keruan..tp kita rindu pd yg tak dikenali..hik hik

first time here..emm, syoknya kalu i dpt g redang jugak mcm u...

dtg la bertndang ke page kte bile2 free ekk...

take care..

DiaHarris said...

if sayang pon takde lar nak berkepit 24 hours. RIMAS ok. besides, takde privacy untuk diri sendiri..