Monday, June 11, 2007

Abang Samsuri ... Episod : Rokok

Setelah beberapa minggu mengenali Abang Samsuri..di suatu petang setelah tamat kerja..

AS : Cik Art hisap rokok ye
Aku : Tak pernah tengok saya hisap rokok ke?
AS : he he pernah he he

Aku menyalakan rokok dan AS terus memerhati perlakuan aku dengan penuh minat. Aku tak suka diperhati begitu.

Aku : Kenapa bang?
AS : he he takde apa .. he he
Aku : Abang nak rokok ke?
AS : Boleh jugak kalau nak bagi he he

Aku menghulurkan rokok.

Aku : Lain kali bagitau la kalau nak rokok
AS : he he


p/s: di dunia nyata, ketawa AS memang berbunyi he he dua kali sahaja.

11 comments:

Tok Rimau said...

Aku pun nak sebatang? Dah abis ke? Kalau begitu, seteng je.

artisticklytouch said...

tok:
seteng pun dah takde, sepam bleh?

ontahsapo said...

rokok apa?

Pegawai Khalwat said...

hang masih isap rokok sejuk tu ka?

Psss... nasib baik dia tak kata "ada GM pesan apa-apa tak ari tu?"

bunga rampai said...

Malu-malu kucing kut. Atau barangkali hisap rokok cap lain dari biasa yang dihisap, tu sebab AS tu teringin...

Jangan lupa pesanan KKM tentang merokok ;)

Salam :)

tegezoot said...

He he

lain macam gelaknya aku dengaq!

He he

blackpurple said...

Kira pandai main psiko juga la abang samsuri itu ekk.... he he

butaseni said...

cara pau rokok dia lebih mulia pada dewa bulu......

artisticklytouch said...

ontahsapo:
winston 14! ha ha

PK:
la dah beralih arah ke rokok panas

cik bunga:
apa pesan KKM ek? lupa plak ha ha

tergezoot:
jangan buat spekulasi terlarang

BP:
FYI, mmg dah ramai kena psiko dengan dia

butaseni:
alah, bukan orang lain, abang angkat hang jugak

NezJoe said...

AS tu lelaki ke pompuan?
cara minta rokok dia tu berhemah betoi!

artisticklytouch said...

nerd:
ko tak baca tajuk ke? Dia memang berhemah, sangat berhemah, terlalu berhemah..tunggu episod seterusnya dan kau akan mengakui kehemahan dia