Friday, November 25, 2005

Rempitan Sangat

Kau tersenyum hebat
Hebat sangat
Aku terkasima
Kau elok tapi perangai kau tak senonoh
Tolong tepi sikit orang lain pun nak pakai jugak jalan ni
Bukan kau dan kawan-kawan kau saja tau
Sudahlah tak bayar road-tax
Kenapa mesti nak buat up up tu?
Hebat la?
Lagi hebat kalau kepala kau bersepai
Bila kepala kau bersepai
Aku nak gelakkan kau
Aku nak ucapkan tahniah
Fine!
Aku suruh kau bawak pelan-pelan bukan sampai blocking jalan
Kalau nak jalan pelan-pelan naik basikal
Goblok!
Hanjing betul perangai kau kan
Aku langgar nanti barulah mak bapak kau nak menangis dekat kubur
Kau tu yang tak sedar
Moto tu bukan duit kau
Duit mak bapak kau
Tapi jalan tu bukan jalan diaorang
Jalan tu jalan semua orang
Toya!!
Weh pergi la cari kerja
Jadilah insan yang berguna
Tapi nanti bila kau accident
Jangan lupa bagitahu paper
Bolehlah kau kena gelak satu Malaysia

2 comments:

anakjepun said...

ko ni nak marah mat rempit ke nasihatkan mat rempit ni?
ke mat2 rempit tak mbalas cinta ko?
ke mat2 rempit ni.. ape ekk? ntah aku pon konpius tp komuniti diorang ni penting gak kpd fefonez yg desprate( bkn aku naaa..) lagipon ade gak antara diorang ni yg okies.. hehehe
lencai... cute mehh ( tp kena byk grooming laa)

artisticklytouch said...

aku tak suka mat rempit... nasihat? oh noo... never... ibarat mencurah air ke daun keladi lagaknya nanti... Diaorang nih rasa diri tuh hebat sangat.. pandang orang lain (kau tahu siapa yang aku makasudkan) macam pandang duit 5 sen, bila terdesak baru kutip... sanggup ke jadi duit 5 sen? not wotrh it....