Friday, July 24, 2009

Kina nikah dengan Balu jadi Kinabalu

Esok aku bertolak ke KK.

Lusa aku panjat gunung Kinabalu.

tu diiiaaaa...Gunung Kinabalu


Barang-barang banyak tak beli lagi. Banyak tak pack lagi.

Esok flight pukul 6.50 pagi tapi bapa aku suruh pergi pukul 2 pagi!!!

Kerja banyak lagi tak siap...

Doakan aku sempat siapkan kerja.

Doakan aku selamat pergi dan kembali.

Doakan aku berjaya menawan puncak Kinabalu.

24 comments:

cLaiRe Bennet said...

bestnya....kirim salam kat kampung aku kat kaki gunung tu k.... :D nak naik jgn bwk brg byk sgt...gloves, torchlight, baju sejuk dah ada? ;) and lastly..be careful k.

pye:rudz said...

abis, kina dah jadi balu ke belum sekarang nih?

kiah kay said...

hey babe....u take care ye...suka lah tuh panjat2 ni...mulut jaga sket g tempat org tau...hehehe..ok selamat mendaki n selamat kembali...

MisA AmaNe said...

abg art!
u great! coz ada semangat nak tawan puncak kinabalu!

semoga selamat perjalanan kamu...amin~~~

artisticklytouch said...

claire:
pesan kat orang kampung ko, tak yah la nak sambut aku kompang2 segala bagai...malu ar he he okeh, semua dah ada kecuali glove, nak pergi cari neh...

pye:
kina jantan mana leh jadi balu. balu belum kawin da jadi balu, cane? sekarang dia duk kat bali

cik k:
hehe tau.... takpa

diana:
thanks

Pegawai Khalwat said...

hang ni berapa kali nak p kinabalu tu? bukan hang tawan puncak dia 4 kali dah ka?

Tukaq la p K2 ka, kilimanjaro ka, fujiyama ka, bukit bendera ka.

Nomie Aziz said...

Art, hampa ambik gambaq banyak2 cket no..dont be noti na..

Rush Murad said...

tak balik lagi kah? atau tersangkut dgn Balu di Kinabalu?

artisticklytouch said...

PK:
oi, bila aku pi? ni 1st time la. Bukit bendera aku tak suka sebab kena beratuq beli tiket ketapi

kak nomie:
tak notie aih...

rush:
baru start keje hari ni. took one day jalan2 di KK

Arjuna said...

Salam

Ni Bro At dulu student UPM kan? Join PENTAS kan..

Ni Arjuna dari PENTAS sesi 2009/2010.

Nak mintak e-mail boleh?

jerry maguire, jr. said...

so hows the trip? wheres the pics?

artisticklytouch said...

Arjuna:
can contact me @ art_touch@yahoo.com or cari je aku kat fb

jerry:
i have problem uploading the pics

Bunga Rampai said...

Uiih, pi tawan Kinabalu rupanya!

Sampai puncak tak?

Nak tengok gambar-gambar!

Salam :)

m i n e r a l . . . said...

bagaimana rupa puncak itu... isk dah lama teringin, tunggu masa jer :)

kerisLekuk7 said...

oiiiii....dasyat,nak panjat gunung kinabalu...hati-hati nanti terbang di tiup angin.

artisticklytouch said...

mineral:
agak hensem jugaklah

keris:
aku dah turun pun...lambat ar hang

JHaZKiTaRo said...

salam dari pelajar di bumi eire.. blog hopping..

jinggo said...

gunung kenabulu pon best jugak....

Mak Su said...

insyallah.... moga berjaya ya art.

maksu ni rasa nak berehat dari blogging.... anyway, all the best to you.

artisticklytouch said...

jhaz:
salam....nanti sat aku p melawat hang pulak

jinggo:
yang tu kena mintak dengan LKA

maksu:
uiks, awatnya? what happen apa terjadi?

aloy_paradoks said...

Gua mewakili seluruh ahli PARADOKS mengucapkan selamat ber Ramadhan kepada kalian dan moga Ramadahan kali ini menjanjikan seribu kerahmatan buat kita semua. amin.
-Aloy Paradoks

blackpurple @ jowopinter said...

Selamat menyempurakan ibadah puasa bro'...

Pegawai Khalwat said...

Bila nak cerai ni. dok entri ni keras dari dulu.

Bunga Rampai said...

Salam Ramadhan Art; semoga yang terbaik untukmu dariNya.

Masih kat gunung ka?