Thursday, August 27, 2009

Spank Me Honey....

Dia nak sebat, sebat jelah.

7 comments:

nik awin said...

aku setuju..
bulan ramadan ni kita bersangka baik la..yg dia nak disebat utk kearah yg lebih baik

Da' daffodil D said...

tp kan..knp kalau club2 yg kne tahan tu ade org minum arak depa x bg hukuman ek? haish. rmi je yg minum sebenarnye.

Efarojie said...

setuju~

rena said...

kadang-kadang, bila orang yang kita nak sebat tu lagi berani dari kita, mcm ni lah jadinya..

Nunn said...

Allah dah cipta hukuman utk manusia tu dah sempurna dah..kita pulak memandai nak ubah...

Pegawai Khalwat said...

Oh yeah!

artisticklytouch said...

awin:
kann..

dafodil:
kartika ditahan kerana minum di public. dalam kelab bukan public.

efa:
hmmm...ko sukalah spank2 kan..

rena:
kann...

nunn:
itulah manusia yang bijak cerdik tapi bodoh sombong

pk:
sukalah...