Thursday, September 03, 2009

4 tahunlah

Dah 4 tahun blog ni. Sejak muncul fb, makin jarang pulak aku melawat blog he he..

Selamat Ulangtahun untuk blog ini

13 comments:

nizamsani said...

tahniah

shandye. said...

sekalung kongratulasi dan salutasi kerana masih lagi berblogging walaupun telah menjengah empat tahun.

ya, tidak dinafikan bahana fesbuk ada juga membuat aku malas berblogging. hahahaha...

rena said...

TAHNIAH BESAR-BESAR

artisticklytouch said...

nizam:
mekasih

shy:
aku mahu mengurangkan berfesbuk dan kembali ke blog....errr...buleh ke?

rena:
terima kasih besar-besar

artisticklytouch said...
This comment has been removed by the author.
en_me said...

congrats my dear art ittewww.. keep it up volleee

addyaholix said...

tak perlu kurang berfesbuk dan lebih berblog. sama rata kan bang =)

salam ulangtahun ke-4.

artisticklytouch said...

en_me:
thanks encik me ittew

addy:
celah mana aku nak buat keje..

Kaloi said...

Tahniah jugak..

Pegawai Khalwat said...

fesbuk tak menampakkan intelek hang.

:: NbC :: said...

pen table le Art, takkan celebrate ngan entry pendek je..

ahmadfadli said...

sudah 4 tahun ye Art...

artisticklytouch said...

kaloi:
thanks

PK:
celah mana yang aku intelek tuh? he he holah...holah...nanti aku buatlah entri baru..

k.pinky:
baikkkk...tapi I tak macam kawan u 2, dia selang 5 minit entry baru he he

KC:
4 tahunlah...