Monday, July 20, 2009

*batuk



abang jeeb, dah menang moral kat Manek Urai tuh, tak nak ke sound-sound sikit jiran kita yang dok bakar hutan tak sudah tuh?? Ke takut diaorang tak bagi maid you datang keje sini lagi....

itulah...hmmm..

12 comments:

kiah kay said...

aku setuju itu...setuju sgt!
art, nape nada2 serius je dua tiga menjak ni? KL seriously jerebu ke?

tegezoot said...

aku kata balik penang tak mau! ketegaq bijik!

KaSiH said...

jerebu aku lg dasat la art..luar jerebu..balik umah depa sembuq nyamuk pulak...merana aku nk bernapas xleh..nk lari dr mesia pun xleh...

arap2 ujan lebat arini leh kurangkan jerebu la..ujan sampai mlm pun lg bagus....

artisticklytouch said...

kiah:
sebenarnya selalu je serius tp ko taulah aku kan...

tegezoot:
tak mau..

kasih:
lariiiiii....fogging!!!

pye:rudz said...

beliau saya kira masih belum cukup berani. bagi lagi 100 hari. hahaha.

artisticklytouch said...

pye:
100 hari siiiiiiaaaapppp!!!!

artisticklytouch said...
This comment has been removed by the author.
Pegawai Khalwat said...

Maid bole ambik dari Mongolia tak?

artisticklytouch said...

PK:
maid Mongolia tak mau mai, takut kena bom

ahmadfadli said...

Tak apa, nanti Abe Jeeb amik maid Cina untuk masak nasi, maid India untuk basuh kain dan maid Melayu untuk jadi drebar bawak Datin Seri ke puncak mana-mana..

Baru 1Malaysia

-ahmadfadli.wordpress.com-

artisticklytouch said...

KC:
bijak....bijak...

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室