Thursday, April 16, 2009

Dah tak tau yang mana satu

Banyaknyer keje, dah tak tau yang mana satu nak buat dulu. Aku rasa boss aku pun dah pening dengan segala kerja yang dia sepatutnya buat sampaikan dia pass2 je kat kitaorang tanpa details...

tadi jiran cubicle aku tanya, pernah tak dapat email yang meminta pertolongan dengan panjang berjela dan diakhiri dengan ASAP....hehe aku kata pernah, ci*****kan!!! Pandai berak, pandailah cuci...

mari dengar lagu sambil mententeramkan jiwa....kudos kepada cik bunga rampai kerana dari entrynya, saya menemui youtube yang mendamaikan ini...





5 comments:

Pegawai Khalwat said...

Monodrama ada satu piece baru. Ninsat aku emel kat hang.

Bunga Rampai said...

Auw, tak sangka entri kita lebih kurang sama - Playing For Change :)
Ya, mendamaikan!

Salam Art :)

artisticklytouch said...

PK:
ninsat! ninsat!! sampai sudah aku tak dapat!!

cik bunga rampai:
eh, seusai membaca blog awak dan menonton link youtube yang awak berikan, saya juga rasa terpanggil untuk berkongsi di blog ini....saya perlu buat kudos untuk awak dalam entri ini.

Mak Su said...

memang tensen bila dapat emel tulis ASAP.... boleh tak kita reply, 'ARRRHHH, BOLEH BELAH LAH'.

ahaks

artisticklytouch said...

maksu:
jangan reply macam tu...






reply macam ni.....







MAKAN ASAP LA KO!!!!