Monday, June 29, 2009

27 followers

Baru aku perasan, aku dah ada 27 followers kat blog ni.

OK, kecik je nombor tu tapi they are like FOLLOWERS ok and that huge for an attention seeker like me haha

THANK YOU YER...jadi pengikut aku..pengikut ke? macam kumpulan ajaran sesat pulak. We keep it as followers yer..

tapi kan, ada dekat separuh aku tak kenal and takde link dengan blog korang. Nanti aku buatkan link yer...then, aku pulak follow korang hik hik

suka! suka! suka!

ok, back to buat kerja...

*tajuk tuh macam tajuk movie kan...

7 comments:

Pegawai Khalwat said...

Pengikut Ayah Art!

Daffodil D said...

salam ziarah.. tahniah dah ade 27 followers.. ngeee~

Petiais said...

macam tajuk cerita hantu

Anonymous said...

27 Followers

sinopsis cerita:
kisah seorang guru yang begitu gigih dalam mendidik 50 orang anak-anak muridnya sehingga semuanya berjaya dalam bidang masing2.

Dalam 50 orang itu, 27 orang telah berjaya menjadi guru dan telah menggunakan skill-skill yang sama seperti guru mereka ajarkan dahulu.

Adakah mereka berjaya mendidik anak-anak murid mereka?

artisticklytouch said...

PK:
hang ikut aku dak?

dafodil:
uish...payahnya nak eja nama...ngeeee

petiais:
i was referring to 27 dresses..

rena:
berjaya itu subjektif. seorang guard mungkin rasa dirinya berjaya jika itu impian dan cita-citanya selama ini dan mungkin tidak berjaya jika dia sebenarnya mengimpikan untuk menjadi seorang pilot

Aloy Paradoks said...

gua mmg ada ajaran sesat... lu tanak join...

cendawanintim said...

ramai tuuuuuuuuuu...