Tuesday, March 25, 2008

BANGSAWANG?

Ampun Tuanku beribu ampun,
Sembah patik harap diampun.

Adalah patik pacal yang hina ini datang mengadap ke bawah Duli untuk memohon perkenan Tuanku terimalah calon hamba itu, wahai Tuanku.

Arggghhh!!!! Beta murka!! Murka!!





EH, ADA SHOW BANGSAWAN KE KAT BANDOR?

14 comments:

Mak Su said...

hah hah hah, dah habis dah kot bangsawang tu.

miss_tree said...

hahhahahah..
bangSAWANG / bangsaWANG ni masih berlarutan lagi mak su..
pacal yang hina baru nak masuk menghadap.

al-Sultan sudah murka..

heheheh.. 'pedas' entry nih
:D

bunga rampai said...

Hebat sungguh persembahan Bangsawan kat sana ...

Salam :)

Rush Murad said...

setia menanti penghujung ceritera bangsawang nehhh.... jangan sampai Sultan murka sudahlah, semua2 nanti akan di reject...

sepet said...

Cis, beta sungguh murka nih! Tidakkah kamu tahu yang kegemaran beta adalah belacan? Kenapa kamu masak sayur asam tak campur belacan? Nyah kamu dari sini. Such a despicable man!

Woops ... salah bangsawan ... hehe!

Ampun tuanku ...!
IKRAR KAMI: Kesetiaan pada raja dan negara .. banzai!!

butaseni said...

mung nak masuk ISA ke nyah?
hg buat experimental sudeh!!

sinaganaga said...

HA HA HA.

Eh, nak tanya, betul ke, kalau nak pergi ke masjid kaca tu, kena bayar duit bot?

WanHidayat said...

Salam....krisis di negeri ku menjadi buat mulut seantero malaysia...apa lah nak jadi...tak po lah, sy rakyat yang merantau akan mengadap tuanku penghujung bulan 5, title datuk2 yang dah ditarik balik tuh boleh lah bagi kat saya....nak tunggu datuk cucu ntah lah bila....

artisticklytouch said...

maksu:
belum habis lagi...

cik misteri:
pedas lite-lite jers

cik bunga rampai:
tulah, dok kabar pung ada bangsawang

rush:
kau pergi mengadap raja China kan

sepet:
nyah? eeewwwww...bangsawan bukak api kah lariiiikkkk

butaseni:
surrealist!!

bro naga:
yes, kena bayar, kecuali bot tuh bapak ko punya!

dayat:
kau pun pergi mengadap Raja China kan

Pegawai Khalwat said...

Bukan ke memangku?

artisticklytouch said...

PK:
hang cerita apa?

cendawanintim said...

Salam kenal2 buat....(nak panggil apa erk?)

memang seswai ngan gelaran tuh...

blackpurple @ jowopinter said...

Dulu-dulu ada rancangan Jenaka Bangsawan. Lama dah tak tengok.

:D

artisticklytouch said...

cendawan:
panggil sayang

seswai!

BP:
sekarang pun ada tapi dalam bentuk realiti