Thursday, April 03, 2008

Boycott

Kita boikot!
Kita boikot!!!
Kita boikot!
Kita boikot!!!

Jangan makan durian belanda
Jangan makan ayam belanda
Jangan jenguk orang belanda di zoo
Jangan gunakan blender..

ha ha

overlah korang neh...AS korang tak nak boikot pulak!
ha...Denmark pun kena boikot tau!

21 comments:

rudy bluehikari said...

hahaha boikot semuanyaa...

Mak Su said...

gunakan lah batu penggiling

~mista [s.h.a.n.d.y.e]~ said...

new chapter arrives... hehe... so sorry for the delay... the writer is a bit busy with his actual work. huhu...

artisticklytouch said...

rudy:
mari mari mari

maksu:
kat rumah saya ada batu penggiling..kayalah tukang tajam batu

TAJAM BATU!!!!

shy:
sat na cek baca

sepet said...

ada orang pesan kat saya:

"Buat la apa yang patuit ... neraca sendiri-sendiri .."

Ngeh! Ngeri .. ngee .. ngee ..

Bertindak mengikut arahan + peraturan ...

misazlissa said...

salam...
belilah barangan buatan malaysia... malaysia boleh..

Pegawai Khalwat said...

Alah... berapa lama sangat boikot. Kang pakai balik.

Shell tu berapa ramai yang boikot. Siap dapat kereta boleh bunyi plak tu.

pjoe said...

jihad!

WanHidayat said...

Boikot???...betul ke nih...nak boikot, boikot betul...jom kita selidiki punca dan kelemahan...mesti ada yang tak kena...kat mana2...tetap ada....hehehehe

Nunn said...

boikot jgn tak boii...kott

Kurt Kuden said...

hahah! tadi baru kawan aku ckp denmark tu name lain belanda.. wat the... haha

ok.. ni ptama kali singgah sini.. org pulau redang ke ni? aku tak pnah g sini..

artisticklytouch said...

sepet:
patuit ka? ha ha

misaliza:
salam...buatan malaysia tapi berteknologi mereka bagaimana?

PK:
aku dah agak dah pala otak hang

pjoe:
Jihad!

dayat:
mmmm...i busylah nak selidik2 neh ha ha

nunn:
boy kot?

kurt:
kawan kau tuh tak belajar geografi masa sekolah..ha..singgah le lagi. kalau nak tengok pulau redang, mari la sini

E.f.f.a.r.o.j.i.e (K.A) said...

ello..
abe at, bile mu nak balik kl?

jinggo said...

boikooottttt........
bboooiiikkoootttt.......
hang boikot tak...??

artisticklytouch said...

castmar:
bila ko rasa KL tuh panas sangat...ha...akak dah sampai la tew!

jinggo:
aku tak reti nak beza!!! camna?

NONIE AZIZ said...

Sib baik kat rumah aku tak suka guna blender aku pakai batu lengsung...

butaseni said...

semlm latt selambe je bawak durian belanda dari umah dia mai makan ramai ramai kat p ramlee.kak yus siap bawak balik lagi.ok jee

Rush Murad said...

itu jerrrrrr????? masih tak hilang lah sawang2 tuuuu....

blackpurple @ jowopinter said...

Panasnya sekejap saja tu...Esok-esok bila dah sejuk senyaplah.... Hmmm....

artisticklytouch said...

MR:
bukan batu lesung ke? hang kampung mana?

butaseni:
eeeewwww!!!! hampa ingkar arahan pemuda UMNO yang sudah tidak relevan ittew

rush:
sawang? mana sawang? jap panggil makcik housekeeping

BP:
dah sejuk pun...

~mista [s.h.a.n.d.y.e]~ said...

new chapter arrives...

buhsan2 drop by la ye...

tengs...