Monday, December 27, 2010

I follow....

Baru perasan aku ada 48 followers.

Terharu sangat tapi sayang ada yang aku tak boleh buka blognya. Takpelah keep on meninjau-ninjau blog ni OK.

15 comments:

Ajax Shams said...

wah...penyampaian yang artistik...BM mesti A1 nih...hehe...
Harus iolsz masuk dalam link blog i gak! bleyh tak?

cik puan sewel said...

sila la hapdet slalu... baru la tinjauan tak berakhir ngan rasa hampa :)

Kimmi Zarul Hamzah said...

Pendek sgt entry kali ni....Usaha lagi!

Mak Su said...

maksu ada gaks folo engko , hu hu hu

pye:rudz said...

ni gambor kelas fardhu ain mana kau ambik nih?

NONIE ROSSI AZIZ said...

ko kan artis..mesti la org follow ;p

ZaCk said...

Dah jadi 49 dah..hehe..aku dah add.. :)

artisticklytouch said...

AS: haah, BM I memang A1 hahaha biasa2 saja uols

CPS:
baik!!

KZH:
baik!!

MS:
thanks :D

PR:
pesantren mana ntah hehe

NRA:
berani tak follow...haha

Zack:
thanks.. :D

Kimmi Zarul Hamzah said...

Kau kenal Ajax Shams? Ajax Shams kenal Utt?

artisticklytouch said...

KZH:
tak kenal tapi kan kau yang kenalkan blog dia kat aku. :D

angloko said...

ehhh kenapa tak jupe kat mane nak follow? heran ni... huhuhu

angloko said...

ehh da follow rupenya.. hahaha.. td x prasan ada kat bawah... ;p

artisticklytouch said...

angloko:
oit, mung dah follow ar blog aku!!

shandye. said...

hapdate jarang-jarang menyebabkan meks kadang-kadang terlepas panjang belog ni..

hampuns uols klu jarang singgah. huhu...

Anonymous said...

walaupon muka aku takde dalam ruang followers tuh.. ko ingat aku tak follow blog nih ker???

- adam maya