Tuesday, June 03, 2008

wat saspen je


haiyooo...banyak kerja ar..
lapar
takde idea
hidung tersumbat

34 comments:

kamar hati said...

Salam...

i'm back...jom jengok blog saya...
terkezuutt den, tiba2 bot tu jd camtu...hihihi....hope cepat sembuh k...

butaseni said...

awat ayaq tak cantek?ni kat mana?sungai pinang ka?

Sastri said...

tergeliat leher nengok gambaq nih... huhuhu...

hidung sumbat ek? buh vicks dalam air panas, tutup kepala, hidu steam nya... orang kata boleh lega... get well soon ya...

artisticklytouch said...

bilik:
bot metafora

butaseni:
sungai terengganu...sungai pinang mana ada penambang, zaman p.ramlee ada la

sis sast:
patutlah BP sayang ko ha ha

tegezoot said...

dia ni memang saja penaya org suruh kepak tengkok! aku kepak tengkok ang baru tau!

nasib ang jauh..

harap2 sihat!

blackpurple @ jowopinter said...

Ah! 'Teleng' kepala aku.

artisticklytouch said...

tergezoot:
kepak ayam memang sedap

BP:
Jalil Hamid kata..
"Makan leher ayam nanti bersanding kepala 'teleng' yam!" he he ko jangan mangan leher ayam tau

Pegawai Khalwat said...

Mujur aku pakai flat monitor, bole putarkan monitor aku.

Psss... minyak naik tak effect kehidupan pulau ka?

jinggo said...

tak tebalik ka bot tu.....
hihihi....

artisticklytouch said...

PK:
efek gak ar sket..sket je
aku x rasa apa pun

jinggo:
hang tak nampak ka bot tuh dah nak terkeluaq gambaq?

rena said...

bot ni yang senget x per.. jgn hang yg senget..

peace!!

m i n e r a l . . . said...

igtkan bot terbalik tadi heheheh

Mak Su said...

awat tertungging?

artisticklytouch said...

rena, mineral & maksu:
metafora ja ni...he he

cendawanintim said...

cam ku kenal ajer tempat itewww..

layan stimboat kat restoran terapung puteri tu pon syiok gak kan art..hiks

Mak Su said...
This comment has been removed by the author.
wahdi said...

Uol dah sampai Sydney kah!
selamat berchutti!!

bunga rampai said...

Tak sihat ke? Patut ler letak gambar pun terbalik! :P

Moga cepat sembuh ..

Salam :)

kamar hati said...

uikkkssss...lamanya hilang....bz eek...takpa2, nanti dah tak bz, singgah blog saya ya...ade keje skit tuk awak...hihihihi...

Chen said...

hello! sakit leher la I kena pulas-pulas kepala mcm2 angle mau tgk itu bot~ hahah!

artsoul said...

salam perkenalan...

Sastri said...

dah sembuh ka belum nih?

artisticklytouch said...

cendawan:
mari mari steamboat...mu banje deh!

wahdi:
dah balik pun!!! best giler...tunggu entry

cik bunga:
dah sihat thanks

bilik:
aku pergi bercuti ar...eeeewwww takutnya mau singgah

chen:
metafora that is

artsoul:
eh eh adek beradek kita neh yer...salam

sist sast:
chek sembuh dah...nak sembuh kena p ostolia katanya

wahdi said...

Dah balik? haiyo kejapnya! *matila hehe

artisticklytouch said...

wahdi:
cukuplah...lama2 nanti beku he he tapikan rasa mcm pergi negara-negara Asean je he he

artsoul said...

dah tangkap ke ikan yg malas tewww..????

akirasuri said...

Nyah! Bila yu nak hapdet ni.. :D

NONIE AZIZ said...

SUNGGUH TAK DE SENI GAMBO KO NI!!!hihihi

artisticklytouch said...

artsoul:
dia lari pulak

akirasuri:
opppsss...terlupa suda

MR:
gambar tuh memang tak berseni, aku ni yang berseni ha ha

WanHidayat said...

Salam....chakkkkkkkkk......chakkkk.......chakkkkkk......
buat apa...kat mana....di mana....sihat....sakit ke????...arghhhh....saje jea dok kacau....bosan2 dok atas kapal nih....hehehehe...ok...ok...nak sambung wat kerja....

artisticklytouch said...

dayat:
tu dia...gilo ko apo...ha ha duk lagi lamo2 atas kapal nun ha ha weh mari ar sini

Sastri said...

errr... jauhnya kena p kalau nak sembuh... pandai demand ek penyakit tu... :p

artisticklytouch said...

sis sast:
ha itulah...katanya..janganlah dapat penyakit tuh noks

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇