Friday, October 05, 2007

ola! how u doin?

Sekarang sedang sibuk dengan pengurusan penempatan pekerja untuk musim monsun bermula November ini. Pening aku, tercabar jiwa di bulan mulia ini. Banyak sangat karenah dan peel. Banyak sangat P&P. Rimas.

Juga musim appraisal untuk pengiraan bonus dan increment sudah bermula. Aku juga lagi yang sibuk.

Di hujung bulan ini ada Staff Party. Kerja aku juga.

Kesimpulannya aku akan sibuk dan akan tetap meluangkan masa untuk memblog ha ha

Ini untuk korang melepaskan rindu...jangan disalah gunakan yer...

17 comments:

julia said...

lubam idom tuuu
=P kekeke

Nezjoe said...

abang kacaks!!!!!

anak gadis semua..sola tergoda!!!
huhuhuh

spek itu ranggi okkk<---sila baca dgn gediks!
hahhaha

bunga rampai said...

Sibuk juga rupanya ...

Sekurang-kurangnya ada pantai tempat berlabuh melapangkan fikiran sambil hirup-hirup bayu dingin, dan hembus-hembus asap rokok :))

Baju merah tanpa senyuman ... garangnya! :p

Salam.

artisticklytouch said...

julia:
walaupun rupaku tidak kau kenal tatapi lubam hidumku, tatap menjadi phoojhaan hathimo!! ooo...nakal ye

nerd:
gediks yollsss!!!

cik bunga rampai:
sini ada pantai eh? tak perasan pulak keh keh asik duk dalam opis je..

saya memang garang tapi penyayang!

miss_tree said...

Very the bekeng ok muka itteww?!
Hahahahahahhahaha..
Takut lah nk gi Redang.. ala2 bouncer je bekengnya..LOL

P+P tu apa?
Kalau ikut istilah kami chegu-chegi ni, p+P tu "pengajaran+pembelajaran"..

a-ah kan, nov-feb xleh gi pulau.
terfikir gak hr tu, u guys yg kt pulau keja apa?
:|

artisticklytouch said...

cik misteri:
aku bouncer yang bekeng ha ha

P&P ittew adalah Policy & Procedure yoolllssss... sangat penting di sini yooolllssss...kalau tak ikut kena marah yooolllssss...

weols kat pulau ada macam2 kerja:
nelayan
tok imam
bilal
tukang baiki bot
peniaga kedai makan
tukang collect tiket feri
kerja2 hotel
cikgu
kerja2 JKR
kerja2 MPKT
kerja2 Jbtn Laut
dsbnya.

akirasuri said...

hahak..
nyah! garangnya muka..
takut mak tengok nyah..
nanti mak nak print simpan bawah bantallah..
biar hantu takut sikit ada bouncer garang bawah bantal mak..
ha ha ha..

eh..hang kenai budak baju hitam kat hujung sekali tu kat mana?
hang budak mfi?
budak unikl ka?

artisticklytouch said...

akirasuri:
weols mmg garang tapi weols penyayang tau nyah. uols jangan la simpan bawah bantal nanti penyek hidung weols ha ha

awek di hujung sekali sangat seperti sepupu weols tapi kalau dia dari mfi or unikl maka dia ittew bukanlah sepupu weols yg cantik ittew

Pegawai Khalwat said...

Ha ha!

Hang buang misai memang ketara nampak macam unta.

Haha, takpa, hang ada dopod. Kira yang paling kaya antara kami semua.

Jangan lupa belanja bila kami kat KL. Tupai Tupai jadilah.

Anul said...

fuiyooo..sibuk sibuk sibuk (sila baca sibuk cara upin dan ipin yee)..

artisticklytouch said...

PK:
aku dah takda dopod..sekarang k810i ha ha

anul:
upin & ipin? sapa tu?

blackpurple @ jowopinter said...

Pinjam gambar nak masukkan dalam Kembang Setaman boleh..? ha ha ha!

artisticklytouch said...

BP:
kan aku dah pesan, jangan disalahgunakan ha ha

wahdi said...

tudia! pose model sgt!

artisticklytouch said...

wahdi:
model ke uols? kendo ke weols nih?
*laaarrrrriiiikkkkk.....

Rush Murad said...

comeyyyy..... tu jek nak cakap... nanti kalau singgah kat Redang, leh ler pinjam cermin mata tu ek...

artisticklytouch said...

rush:
hello...kat Vincci RM19.90 jers..

Vincci occay..