Friday, December 28, 2007

Banyaknya cuti...tak sukalah.

Pagi tadi on the way ke ofis I was listening to Hotfm. Memang every morning I listen to Hotfm pun, petang listen to Sinar. Radio lain aku tak layan. Aku dah addicted.

So this morning, there was a discussion on your greatest achievement for the year 2007.

Puaslah aku pikir punya pikir punya pikir punya pikir punya pikir......

OMG!!!! I don't have a clue!! Aku tak ada pencapaian langsung ke tahun 2007 ni!!!???

Ingat balik....ingat balik....ingat balik...takde pun!!!!

Aku dah separuh jalan ke ofis tapi I still got no bloody clue of my pencapaian in 2007!!! What a loser!

Aku dah nak nangis..am I that loser??? Sedihnya..

Tiba-tiba....adalah seorang pemanggil tu, kata pencapaian dia untuk tahun 2007 was that he got promoted. And I go, thats it!!!

Itulah pencapaian teman untuk tahun 2007!!!! I asked for a confirmation and I got a promotion and a raise instead!!! That's a hell of achievement I tell you!! Kau ada? Tak ada!! Matila kekwat.

Macam mana boleh lupa ha ha and I cannot stop smiling. Itu dalam kerjaya. Dalam hidup, well, life remain the same. Dalam cinta ha ha yang ni memang loser!!! Nerdjoe...kita senasib ha ha Butaseni pun sama...tak lama lagi break la tu!! Lariiiiiikkkkk!!!!

Yang penting aku ada pencapaian...kau ada??

16 comments:

Pegawai Khalwat said...

Hang patut try dengar Klasik Nasional pulak. Best wooo!!

Psss... dah promoted dan ada increment tu, jgn la purak-purak lupa pulak tanggungjawab ya. Kang jadi lak mcm sponsor tempat tinggal hang tu. LKA pun lagi sikit nak abis dah.

Butaseni? Hummm... takpa, kalau break pun kali ni, bukan dia yg minta. Ajaibkan?

Butaseni@Wan Raja said...

mau tau!!

ps:pK dah jadi simbol seks sekarang!!

Bunga Rampai said...

Entah apa yang melucukan entri ini yang membuat saya senyum lebar dan sedikit ketawa kecil ... nyway, terima kasih membuat saya riang tengahari ni.

Tahniah di atas segala pencapaianmu tahun ini. Moga terus berjaya dalam apa saja yang diterokai.

Keputusan hari tu macam mana, dah buat? (huhu, saya menyibuk!)

suriani said...

laaa weh.. pencapaian sendiri susah nak cari/ingat.. tentu banyak lagi selain promoted tu, kan?

cemanapun tahniah, dan semoga anda teruskan usaha hingga promote lagi!

Wanpetunjuk said...

Salam bro....dah lama tak lepak kat cni....yo lah ingat ke bercuti lama....mcm mana perhentian kini....dengar crita dalam cinta sekarang...wah....anugerah tu bang, kena jaga dan hargainya setiap masa...

boleh percaya ke tak de achievement langsung thn 2007, no lah.....analisis bebetul...mesti ada....tak semestinya besar....yg penting kepuasan...

sinaganaga said...

Pencapaian 2007 aku: Dapat beli iPod Classic. Ha ha.

soleilina said...

wE r so alike!!! hotfm and sinar r the beST combination!!!

Mak Su said...

pencapaian 2007? hhmmmm, haku pun macam selowwww jer... sedihnyer. well. wealls pindah umah baru pada hari maulud nabi awal tahun 2007. boleh kira pencapaian ker?

Anonymous said...

pencapaian saya??

hmm..

saya berjaya mencapai apa yag saya dapat capai.

yieehaa!!!

btw, tahniah untuk kamu.

pjoe said...

sapa cakap aku gagal bercinta
hahaha

baca: in denial

hahaha

pencapaian aku...
kenal dengan kamu semua!
:)

blackpurple @ jowopinter said...

Merepek ya.. Hehehe!

Tahniahlah untuk kau!

Nunn said...

bagus ada pencapaian....hidup mesti diteruskan

tegezoot said...

aku selalu berjaya dan gagal dalam masa yg sama.

Anonymous said...

tegezoot.
dia berjaya jadi naga.. tapi gagal mengeluarkan api kaler biru..

sila cuba lagi..
hihihihi..

jinggo said...

hahahahahha...
appyyyy newww yeeaarrrr.........
hahahahaa....

P/S... dah break pon......
hahahahahaha.............
jangan marah haaaa......

artisticklytouch said...

PK:
Tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat berhutang..

Butaseni break??? sah gay!

butaseni:
woi, hang break lagi ka?

cik bunga rampai:
belumlah cik bunga, macam susah je ha ha

umi:
terima kasih umi..

hidayat:
ada pencapaian tapi nak ingat tu...sesak sikit maybe sebab pencapaian tu tak meninggalkan kesan sangat kot

naga:
iPod pu kira pencapaian ke? Macam banyak je jual kat Low Yat

lina:
We should start dating..eh, ex uols tuh break lagi ke?

maksu:
itu terpulang kepada individu..

rena:
apa yang ko capai? nakal yer....

pjoe:
dan aku berjaya mendengar lagumu di TV

BP:
terima kasih bro

tergezoot:
kau terlalu bermetafora di blog aku!

jinggo:
awat kawan hang jadi lagu tuh????